TOP termékek

Tanúsítvány

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz


A Kraken haragja társasjáték

A Kraken haragja társasjáték
-11%

A Kraken haragja társasjáték

A Kraken haragjában három titkos csapat verseng egymással különböző célokat hajszolva, reménykedve, hogy egyikük sem bukik le. Nem bízhatsz meg senkiben, hisz sosem lehet tudni, melyik csapatba tartozik a navigátor vagy éppen a kapitány. Figyelj minden mozdulatot, fürkéssz minden szót és ne félj vízbe dobni a gyanús elemeket, de jól vigyázz: a szektavezér pont a Kraken gyomrába szeretne jutni. Vitorlát feszíts, füleket élesíts, ez nem lesz sétahajókázás! Készen álltok életetek kalandjára? Ebben a játékban mind egy-egy titkos szerepet töltötök be (matróz, kalóz vagy szektavezér), és minden rendelkezésetekre álló eszközt bevettek, hogy a hajó a szerepeteknek megfelelő helyszínen kössön ki. A hajó fordulónként egy mezőnyit halad a három lehetséges irány valamelyike felé - de melyik lesz az? Felváltva öltitek magatokra a kapitány, hadnagy vagy navigátor beosztást. Ezek mindegyike befolyásolhatja a hajó haladási irányát. A játék során kabinkutatásokat fogtok indítványozni, könyörtelen lázadásokat robbantotok ki, igyekeztek elhallgattatni a fenyegető ellenfeleket, sőt áldozatot is hozhattok az ősi krakenistenségnek. A játék négy fázisból áll:

  • Navigációs csapat kinevezése - mivel a kapitány képtelen egyedül navigálni a hajót, így a legénysége 2 tagjára is szüksége van. Ő nevezi ki őket.
  • Hűségpróba - A legénységnek nem kell szükségszerűen elfogadnia a kapitány döntését, ha ez történik, akkor az fegyveres lázadást indítványozhat!
  • A navigáció - A kapitány, hadnagy és a navigátor egy csapatként irányítják a hajót.
  • Szolgálaton kívül helyezés - Navigáció után egyes játékosoknak pihenniük kell, és kapnak egy Szolgálaton kívül jelölőt.
A játék vége: A fordulók addig ismétlődnek, míg valamelyik győzelmi feltétel nem teljesül:
  • A matrózok akkor nyernek, ha a hajó a Kékvíz-öbölben köt ki a térkép keleti oldalán.
  • A kalózok csapata akkor nyer, ha a hajó a Bíbor-barlangnál köt ki a térkép nyugati oldalán.
  • A szektavezér és a követők akkor nyernek, ha a hajó eléri az óriás krakent a térkép északi oldalán, vagy ha a szektavezért feláldozzák a krakennek valamelyik krakenmezőn.
Legyetek figyelmesek, és olvassatok a sorok között, hogy időben rájöjjetek, kiben lehet megbízni, és kit kell halálra ítélni az utazás során. Készen állsz egy igazi blöffölős játékra?


Ajánlott korosztály :
12 éves kortól
Játékosok száma :
5 – 11 játékos részére
Játékidő :
45 – 90 perc
Nyelv :
Magyar
További adatok
Raktáron

Raktáron, szállítás 1-2 munkanap (GLS szállítás esetén)

Rendelhető: 2-4 munkanap

A termék jelenleg nincs raktáron. Amennyiben rendelhető és van „kosár gomb” meg tudja rendelni mert hamarosan a raktárunkban lesz (1-2 munkanap).

16 990 Ft
14 990 Ft
Kezdete: 2025.11.27   A készlet erejéig

Adatok

EAN
5999566851339
Elsődleges nagyker
Reflexshop
Szinkron kikapcs
yes
Várható kiszállítás
2025.12.01
Vonalkód/GTIN Azonosító
5999566851339
Cikkszám
HUFTKRS

Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Kiegészítő termékek